Re: apache + php + mysql + exim + sa + clam + courier imap( + squirrel) ..[+ XEN] ?

Dnia 26-04-2007, czw o godzinie 11:09 +0200, ppp napisał(a):
> Witam,
>   'perfect setupy' powyzszego w sieci sa opisane bardzo fajnie i
>   wszystko jest super, pytanie moje jest innej natury
>   zakldajac ze ta konfiguracja bedzie obslugiwala kilka wirtualnych
>   hostow:
>
>   -jak niedopuscic do zamulenia calego serwera przez jeden skrypt
>    php ktory bedzie wykonywal dla jakiegos vhosta jakos błędnie?
>
>    poniewaz uruchomilem maszyny xena bezbolesnie, i obciazajac jedna
>    tak, ze konsola jej zwalniala, na drugiej moglem normalnie
>    pracowac, a przy obciazeniu drugiej na max obie ladnie po 50% cpu
> [...]

Usługi które mogą się wywalić postaw na osobnych xenach, a resztę
bezpośrednio na maszynie. My robimy podział wg. webmasterów. Dzięki temu
jak któryś coś schrzani to tylko jego serwisy przestają działać. A w
mysql włączyłem slow-loga i jakby co to widać które zapytanie zabija
maszynę.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski