X 4.3 Altında Türkçe Karakter Problemi

Merhaba,
Türkçe-Nasıl belgesini takip ederek "Türkçeleştirme" işlemlerini
uyguladım. X 4.2 kullanan bir makinada hiçbir problem yaşamadım. Ama X
4.3'te (X ekranda) xterm vb. programlarda türkçe karakterleri basmıyor.
Zaten xterm başlarken "Warning! Couldn't find charset medium; using
iso-8859-1" şeklinde bir uyarı veriyor. Yine "setxkbmap tr_f" X 4.2'de
hiçbir problem yaratmazken X 4.3'te bu komutu "setxkbmap tr -v tr_f"
şeklinde kullanmam gerekiyor.

Aynı adımları tekrar tekrar uyguladım ama sanırım bir şeyleri
kaçırıyorum.

İyi çalışmalar...
--
 E&Erdem