Re: Debian Grubu - Istek

Cum, 2005-01-14 tarihinde 21:29 +0200 saatinde, Recai Oktas yazdı:
> * Serdar Aytekin [2005-01-14 21:13:21+0200]
[...]

> Debian'i derli toplu tanitan bir yazi olarak Enver'in yazisinin da
> degerlendirilmesi guzel olur.

Evet bu calismanin farkindayim. Gercekten guzel derli toplu bir yazi.
Ancak bu yazi bildigim kadari ile  linux.org.tr uzerinde zaten aktif ve
gorevini zaten yerine getiriyor. Benim e-dergi icin ortaya konulacak
olan calisma icin dusuncem daha cok onceden bir yerde yayimlanmamis taze
baska konular yakalabilirmiyiz yonunde.

Ancak yazi gercekten guzel ve faydali farkli yazidan bahsetmiyorsak
(Dagitimlar ile ilgili belgedeki yazi) bu yaziyi e-dergi icin sunmak
linux.org.tr yerine edergi.linux.org.tr subdomaini altina tasimaktan
baska bisey olmayabilir. Yinede bu yaziyi ilk sayi icin gonderelim
denilirse benim bir itirazim olmaz. Yukarida sadece dusuncelerimi ifade
etmek istedim.

Enver Bey'in baska bir calismasini yada bu calismasini yine
degerlendirelim.

> Serdar, bence bu isi sen yonetirsen cok guzel olur.  E-dergi icerigi
> debian-tr ile paralel olarak yurutulebilir bence.  Bir de Murat'in
> onerdigi gibi Debian yerellestirmesiyle ilgili bulten nevinden bir
> seyler hazirlamamizda yarar var.  Ilk sayi icin degil ama sonraki
> sayilar icin boyle birsey hazirlayabilirim.

Ben bu konuda uzerime dusecek gorevi elimden geldigince yapmaya
calisirim. Su an vakit kisitindan dolayi bir an once bir karara varip
yaziyi ilk sayiya gonderebilelim diye bu olusumu bayramdan sonraya
birakalim istedim.

Murat'in oneriside cok guzel ve dergiye renk katacak birsey. Bayramdan
sonra en azindan konu ile ilgili neler yapilabilir diye dusunup
e-dergiye farkli konular sunabilecek bu ufak grubu olusturalim. En
azindan belli sayida kisi bir araya gelip, kim neler yapabilir tarzinda
dusunup yapilacak calismalari birlestirip gonderelim. Eminimki birlikte
dusununce e-dergi takimina sunulabilecek cok farkli konu onerilerimiz
olacaktir. Bakarsiniz derginin aylik cikmasini saglariz, tetiklemis
oluruz :)

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin