yardim

Tokat ili,Erbaa ilcesinde Ataturk ilkogretim okulu isimli bir okul var. 600 civarinda,
pirlanta
kalpli ogrencisiyle egitim-ogretim savasi veriyor.Bilgi cagi olarak gunumuzde
guzide bu minik bedenler, kendilerine uzatilacak yardim elleri ariyor. Maddi
acidan sikintida olan ailelerinin yapacagi fazla bir sey yok.Ben henuz mesleginin
baharindaki Turkce ogretmeni Hasan DURSUN um.ogrencilerimle verdigim egitim-ogretim
savasinda tabir yerinde ise cephane sikintisi cekiyorum.Bu savasin cephanesi,kalem,defter,kitap,

ve ozellikle bilgisayar gibi unsurlardir.Bize bu konuda yardim elini uzatacak
kisi veya kurumlarin varligina inanarak sizleri maddi-manevi yardim seferberligine
cagirmaya karar verdim.Gelecegi
mizin teminati olan bu korpe fidanlari yetistirmek
icin yapacaginiz her turlu yardima simdiden sonsuz
tesekkurlerimizi sunuyoruz.
OKULUMUZA ULASMAK icin
E.Mail :ataturkilkokul@akbank.net.tr
Adres  :Ataturk ilkogretim okulu Erbaa/Tokat
Banka hesap no : Ziraat bankasi :30440/353.5 nolu
Ataturk ilk okulu ve ogrencileri koruma dernegi.
Telf :0356 715 10 62