Re: vortoj de teksto

... lundi 20 à 10h43, luiz écrivait :
> mi ne scias malsamo por "sed +'s/[^a-zA-Z]/\n/g'"

> cxu korma "+" estis mistajpo?

jes, estis mistajpo mia, pardonu

> Nu, tiel mi havas dosiero1.asc. Dosiero2.asc estas estas disdivido de
> vortoj. Estas alia ol de Baza radikaro de akademio, kiu estas disdivido
> en naux grupo...
>
> Do laux mia penso, ne eblas uzi "comm -12" cxar vortoj samaj estos en
> malsamaj lokoj. Cxu ne estas fari per alia maniero, ol per comm?

kion vi nomas "malsamaj lokoj" ?
mi ne vere bone komprenas tion...

ambaux dosieroj  estas faritaj  de linioj havantaj  nur po  unu vorton
minuskle skribitan, cxu ne ?

se jes, tiam 'comm -12' devus funkcii, laux mi...

por ke gxi bone funkciuu,  nur NEPRAS ke ambaux dosieroj estu alfabete
ordigitaj : por tion atingi, vi simple uzu "sort" por ilin ordigi...

aux eble ion mi miskomprenis... :-)