Re: Debian news

Zdravím,

Nikdy jsem se v tom neangažoval, takže nevím, jak je to náročné,
Jedno číslo zabralo tak hodinu, někdy dvě až tři - podle velikosti
čísla, nálady a tak. Teď, co se z DWN stal měsíčník, jsou ještě o něco
delší a hlavně ohromně narostly seznamy nových/opuštěných/zrušených
balíků na konci čísla. Tady bych si uměl představit takový ústupek, že
by se ty seznamy nepřekládaly, což by *výrazně* ulehčilo práci.

To si troufám zvládnout.

mám pocit, že to je jedna z mála oblastí, kde se můžu revanšovat, jaká
je situace teď?
Situace je taková, že jsme s překladem skončili s ohledem na to, že
to je záležitost na jedno použití, že jsme neměli jasnou odezvu,
jestli to vůbec někdo četl a po roce už jsme z toho byli i unavení.

Něco takového si pamatuji. Sháněli jste další dobrovolníky a přibližně v době, kdy jsem se ozval, se z toho stal cca měsíčník...

Abych pravdu řekl, neumím říci, kolik uživatelů by to oslovilo,
protože v obou linuxových časopisech v ČR vychází pravidelný sloupek
resp. stránka o Debianu, abclinuxu.cz má své páteční distribuční
novinky, důležité zprávičky problesknou i na ostatních linuxových
serverech...

Nemusím, můžu zkusit i jiné oblasti, ale pokud by se do každých Distribučních novinek dalo "Debian má samozřejmě českou verzi", mohlo by to vypadat hezky, ale jak píšu, jestli je něco lepšího...

Při současné frekvenci vydávání to (IMHO)zvládnu sám (s asistencí
zkušenějšího kolegy/ kolelktivu) a rád to udělám, co si o tom myslíte?
Nemám problém dělat mentora.

To je dobře, kolik takových je?

Jak celý proces probíhá?
Oběť^H^H^H^HDobrovolník přeloží číslo a pošle mi ho ke commitu. Já ho
ještě proletím, jestli nenarazím na nějakou evidentní chybu nebo
překlep a commitnu.

Obávám se, že může dojít k problémům hlavně u překladu jakožeodborných termínů.

Máte nějaké rady? Netroufám si moc?
Myslím, že při měsíční periodě se to dá zvládat celkem v pohodě,
obzvlášť, pokud by jednou za čas přeložil číslo i někdo jiný.

Dobrá, a teď na rovinu, máte pocit, že jiné zaměření přebytečné energie bude užitečnější?

D.