Re: Pakkeoversættelser

man, 2003-01-20 kl. 22:45 skrev Morten Brix Pedersen:
> bruger systemet. Derudover ser "How it works"-siden ikke særlig
> optimistisk ud når det komme til at få det som standard i apt:
>
>     http://ddtp.debian.org/how_it_works/index.en.html
Det er sandt nok et fremtidsprojekt. Det er et langt sejt træk, der ikke
bliver brugt til noget endnu. Så jeg vil give dig ret i at man kan finde
andre mere "givende" ting at oversætte. Der er heller ikke meget ved at
vedligeholde oversættelser under ændring, som ingen ser.

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>