Re: Polish Debian Documentation Project

Pewnego dnia (Thursday 01 of May 2003 10:34), niejak(i/a) Bartosz Feński aka
fEnIo wystukał/a na klawiaturze:
BF>Dyskusje były dość owocne, a ich wynikiem jest powstanie Polish Debian
BF>Documentation Project (w skrócie PDDP).
BF>A mówiąc po ludzku jest w tej chwili 15 osób
BF>chcących tłumaczyć dokumentację systemu Debian GNU/Linux. Na potrzeby
BF>projektu Polska Grupa Użytkowników Linuksa udostępniła nam domenę
BF>i dlatego efekty naszej pracy można oglądać pod przystępnym adresem
Supeeer... :)
BF>Aktualnie przetłumaczone są dwa dokumenty. Wspomniany już wcześniej
BF>"Przewodnik po kompilacji jądra" i "Przewodnik po instalacji systemu
BF>Debian
BF>GNU/Linux". Obecnie pracujemy nad przetłumaczeniem dokumentu "Debian
BF>Reference", który jest bardzo rozbudowanym podręcznikiem Debiana.
Nie wiem, czy PDDP się zgodzi i co o tym myśli Marcin Owsiany, ale chyba można
by to dołączyć do oficjalnych stron Debiana, jako tłumaczenie tych
dokumentów....
Jeśli nie będzie sprzeciwów, to zobaczę jak to wygląda i zapewne wrzucę na
debian.org
Pozdrawiam
--
Marek 'TamCaP' Łaska
Those who fear the darkness have never seen, what light can do.