Re: [RFR] po-debconf://lsb_3

stan ioan-eugen wrote:

> 	Mă gândeam să înlocuiesc parole umbrite cu suportul pentru parole
> umbrite

Tot „parole umbrite” a fost tradus şi de Sorin, leagt de shadow, deci e bine

> "Language-Team: Romanian\n"

pune, te rog, adresa listei debian-l10n-romanian aici ^^^

> msgid "Should shadow passwords be enabled?"
> msgstr "Să fie activate parolele umbrite?"

Se activează parolele umbrite?

Nu e nevoie de exprimarea întortocheată din Engleză.

> msgid ""
> "The Linux Standard Base requires that certain features of adduser(8) be
> "
> "available to conforming applications (such as password aging). Debian
> only "
> "provides these features when shadow passwords are enabled; however,
> your "
> "system currently has shadow passwords disabled."
> msgstr "Linux Standard Base necesită anumite facilităţi ale programului
> adduser(8) să fie disponibile aplicaţiilor (cum ar fi expirarea

Linux Standard Base cere ca anumite facilităţi ale lui adduser(8) să fie disponibile
aplicaţiilor conforme standardului (facilităţi precum expirarea parolelor).

> parolelor). Debian oferă aceste facilităţi atunci când sunt activate

Debian oferă aceste facilităţi doar atunci când sunt activate ....

> parolele umbrite; totuşi sistemul dumneavoastră are dezactivate momentan

..... ; totuşi, în prezent, parolele umbrite sunt dezactivate în sistemul dumneavoastră.

> parolele umbrite."

> msgid ""
> "Most LSB applications will work fine with either setting, but 100% "
> "conformance requires shadow passwords to be enabled."
> msgstr "Majoritatea aplicaţiilor LSB vor merge bine cu ambele setări,
> dar conformitate 100% necesită ca parolele umbrite să fie activate."

Majoritatea aplicaţiilor LSB vor funcţiona corect în oricare din cele
două configuraţii, însă, pentru conformitate deplină, este necesară activarea
parolelor umbrite.

> [...]
> "Generally speaking, it is considered good practice to enable shadow "
> "passwords.  However, there are some situations in which shadow
> passwords may "
> "not work properly (most notably, if non-root users need to authenticate
> "
> "passwords against /etc/passwd)."
> msgstr "În general, este bine să activaţi parolele umbrite.  Totuşi,
> există unele situaţii în care parolele umbrite nu vor funcţiona
> corespunzător (cazul cel mai evident, atunci când alţi utilizatori în
> afară de root trebuie să autentifice parolele faţă de cele

s/când alţi utilizatori în afară de root/când utilizatorii obişnuiţi/

- --
Regards,
EddyP