Probleme compilare [fost: Re: [ITT] po://release-notes/installing.po]

On Fri,30.Jan.09, 18:03:58, Igor Stirbu wrote:

> Care-i problema? Unde-s sursele?

svn.debian.org/svn/ddp/manuals/trunk/release-notes/

Problema pare să fie cu debiandoc-sgml din etch (1.1.101) care nu
suportă ro.UTF-8

Mă gândeam că o soluție (foarte urâtă) ar fi să compilăm cu ISO-8859-2,
după care să facem conversia înapoi la UTF-8. Asta ar trebui să meargă
la html, txt, ..., dar nu și cu pdf (cred).

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru