Re: wvdial 1.61-3: Please update debconf PO translation for the package wvdial

În data de 13 ianuarie 2011, 09:46, Andrei Popescu <andreimpopescu@gmail.com> a scris:
On Jo, 13 ian 11, 09:26:13, Stan Ioan-Eugen wrote:
> Finished.

Te rog aruncă o privire pe peticul atașat.

Salutări,
Andrei

Am aplicat modificările făcute de tine. O să trimit mai sus versiunea asta. E bine că verifici față de versiunea anterioară. Consumă mai mult timp dar poate o să mă obișnuiesc și eu să fac asta. Măcar să țin minte să modific traducerile să treacă la diacriticele corecte.

N-am putea face un script pe care cei de la debian să-l ruleze pe toate traducerile din depozit? Parcă fișierele po sunt ținute toate într-un depozit.

Mi-au aprobat cererea pentru DDP, urmează să mă ocup de procedură cu svn și ssh, să văd dacă am și drepturi de scriere. E oarecum ciudat că mă așteptam să primesc un mesaj automat măcar și nu am primit nimic.