Re: "Debian l10n Turkish" projesi

Selamlar,
sonunda sınavlarım bitti, çevirilere yardım edebilirim elimden geldiği kadar, gelen iletide alioth hesabı istenmiş -> yuxel-guest olarak bir hesap aldım . Ancak şu anda bot'un hazır olmadığını okudum ve sanırım subversion da çalışmayacak (?) Geçici olarak yine cvs'den po'ları indirip çevirmeye devam mı etmeliyiz yoksa bir gönüllü çıkıp bunları fazlamesai çeviri ortamına gönderme gibi bir iyilikte bulunur mu :)
Uzun lafın kısası ben de varım d-i çevirilerinde.
Kolay Gelsin