Ekonomi Bakanligi Geri Odeme Destekli Strateji Senaryo Planlama ve Butce Egitimi

Kurumsal Strateji Senaryo Planlama ve Bütçe Eğitimi
19-20-21 Eylül 2014 Taksim, İstanbul
(Eğitim bedelinin %70"i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade edilmektedir.)

Stratejik Yönetim ve Hedef Belirleme
  • Yönetsel Trendler ve Yönetişim
  • Stratejik Düşünce ve Stratejik Yönetim
  • Stratejik Planlama Süreci
  • Yönetim Kurulunun Yıllık Öngörülerinin Belirlenmesi

Müşteri Beklentilerinin Yönetilmesi ve Pazarlama Stratejileri ve Talep Projeksiyonu (Segmentsel ve Ürünsel)

  • Değişen Pazar İhtiyaçları ve Müşteri Beklentileri
  • Pazarlamanın 4P'si ( Product, Place, Price, Promotion ) ve Talep Projeksiyonundaki Yeri
  • 4P'den 4C'ye Değişim Süreci
  • Ülke, Sektör, Segment, Müşteri Pareto Analizleri ve Optimizasyonu
  • Ana Strateji Matrisi ve Büyüme Alanlarının Tespiti
  • Eski, Yeni Pazarlar; Eski, Yeni, Çapraz Çözüm ve Ürünler
  • Talebi Yönetmek ve Talebi Planlamak
  • Talep Projeksiyonunda Temel Bileşenler ( Tüketici / Müşteri Beklentileri, Rekabet, Makro Ekonomik Etkiler )
  • Talep Projeksiyonunda Mikro Yönetim (Segmentler, Ürünler, Bayi, Satış Noktası Bazında Tahminleme )

Stratejik Hedeflerin Kurum ve Bireysel Hedeflere Entegrasyonu

  • Mevcut Durum Analizleri ( AS-IS )
  • Temel Stratejiler ( Büyüme, Küçülme, Durumu Koruma vb. ) ve Seçme Kriterleri
  • Ana Yol Haritasının Netleşmesi ve Senaryo Planlama ( TO BE Analyses )
  • Departman Açıklıklarının Tespiti ( GAP Analyses ), İyileştirme Projeleri ve Taahhütler
  • Senaryo Çerçevesinde Ölçülebilir Kurumsal Hedeflerin Belirlenmesi
  • Senaryo Çerçevesinde Departman Ölçülebilir Kurumsal Hedeflerin Belirlenmesi
  • Senaryo Çerçevesinde Bireylerin Ölçülebilir Kurumsal Hedeflerin Belirlenmesi
  • Senaryo Başarısı için Kurum yönetim içim ve Kültürünün Belirlenmesi
  • Strateji, Senaryo ve Hedeflerin SMARTS Yaklaşımıyla Analizi

Senaryo Planlama ve Bütçeleme Teknikleri

  • Temel Terminoloji
  • Bütçe Organizasyonu ve Hazırlık Çalışmaları
  • Bütçe Komisyonu ve Hazırlık Çalışmaları

Departman Bütçeleri

  • Satış ve Pazarlama Bütçesi
  • Diğer Departmanların S&P Hedeflerine Göre Pozisyon Almaları
  • İnsan Kaynakları Bütçesi
  • Satılan Malin / Hizmetin Maliyetinin Bütçesi
  • Brüt Ticari Kar Bütçelemesi
  • Faaliyet Masrafları Bütçesi
  • Faaliyet Karı Bütçelemesi
  • Yatırım Bütçesi
  • Teknik Etüd
  • Mali Etüd
  • Nakit Akış Bütçesi
  • Olağan Gelir Bütçesi
  • Olağan Gider Bütçesi
  • Finans Masrafları Bütçesi
  • Vergi ve Net Kar Bütçesi
  • Proforma Gelir Tablosunun Hazırlanması
  • Proforma Bilançonun Hazırlanması
  • Proforma Mali Analiz

Bütçe Revizyon Kararları
Bütçe Performans Kriterleri
Bütçe Kontrol Teknikleri

  • Bütçe Kontrol ve Sapma Analizleri
  • Bütçe Sapmalarının Raporlanması
  • Bütçe Açıklıklarının Yönetilmesi

Bilanço Okuma, Diğer Mali Tabloların Analizi ve Finansal Rasyolar

  • Kısaca Tek Düzen Hesap Planı
  • Mali Tabloların Tanımlanması
  • Mali Tabloların Analizi
  • Finansal Rasyolar
  • Kurumun Finansal Analizi ile ilgili Raporlama Teknikleri
  • Finansal Raporlama Sonrası Yapılması Gereken Eylemler

İş Planı ve Bütçe ile Şirket Yönetimi

  • İş Planı ve Bütçe Farkı
  • Yetki Çizelgesi ile Sorumluluk ve Yetkilerin Belirlenmesi
  • Bütçe Gerçekleşme Oranları ile Açıklıkları Yönetme
  • Vaka Çalışması

Stratejik Maliyet Yönetimi ve Verimliliklerin Arttırılması

  • Finansal Bilgi Sistemleri ve Maliyet Bilgilerinin Yeri ve Önemi
  • Kısaca Uluslararası Temel Rekabet Stratejileri ve Maliyet Bilgisi
  • Stratejik Maliyet Yönetimi Yaklaşımları
  • İşletmelerde Kar Planlaması
  • Fiyatlandırma Kararları

Kısaca Hedef - Sonuç Ölçümleri ve Performans Yönetimi ile Entegrasyonu

Eğitim Tarihi ve Yeri :
19 - 20 - 21 Eyül 2014 Cuma, Cumartesi, Pazar 10:00 - 18:00
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 16 Eylül 2014
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr

2014 II. Dönem Ekonomi Bakanlığı Geri Ödemeli Eğitim Takvimi

Program Adı Tarihleri Saat Eğitim Yeri Toplam Bedel
(KDV Dahil)
Devlet Desteği Oranı
Kurumsal Strateji, Senaryo Planlama ve Bütçe Uzmanlık Programı 19 Eylül 2014
21 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.239,00 TL.

Bedelin %70'i Ekonomi Bakanlığı Tarafından İade edilmektedir.

Akreditif Uzmanlık Programı 26 Eylül 2014
21 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.121,00 TL.
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 18 Ekim 2014
14 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 826,00 TL.
Finansal Yönetim Uzmanlığı Sertifika Programı 18 Ekim 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe Ve Uluslar Arası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Program 25 Ekim 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
Stratejik Planlama, Yönetişim Ve Liderlik Eğitimi 14 Kasım 2014
21 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 1.239,00 TL.
Tedarik Zinciri, Üretim Planlama ve Lojistik Yönetimi Uzmanık Programı 15 Kasım 2014
28 Bağdat Caddesi Selamiçeşme, Kadıköy 1.652,00 TL.
Dış Ticaret ve Operasyon Uzmanlığı 06 Aralık 2014
56 Bağdat Caddesi Selamiçeşme, Kadıköy 1.770,00 TL.
Finansal Yönetim Uzmanlığı Sertifika Programı 06 Aralık 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.
İleri Muhasebe, Bütçe Ve Uluslar Arası Finansal Raporlama Sistemleri Uzmanlık Program 06 Aralık 2014
56 Titanic City Otel, Taksim İstanbul 2.655,00 TL.