Ekonomi Bakanlığı %70 Hibe Destekli Rönesans Eğitimleri

Title: Stratejik Maliyet Yönetimi, Maliyet Muhasebesi Ve Uygulamaları
EKONOMİ BAKANLIĞI % 70 HİBE DESTEKLİ RÖNESANS EĞİTİMLERİ
Eğitim Programının Adı Eğitim Tarihleri Saati Eğitim Yeri KDV Dahil Toplam Bedel
Kurumsal Strateji, Senaryo Planlama ve Bütçe Uzmanlık Programı 19 Eylül 2014
-
21 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.239,00
Akreditif Uzmanlığı Sertifika Programı 26 Eylül 2014
-
21 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.121,00
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 18 Ekim 2014
-
14 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 826,00
Finansal Yönetim Uzmanlığı Programı 18 Ekim 2014
-
56 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 2.655,00
İleri Muhasebe, Bütçe ve Uluslararası Finansal Raporlama Uzmanlığı Programı 25 Ekim 2014
-
56 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 2.655,00
Stratejik Planlama, Yönetişim ve Liderlik Eğitimi 14 Kasım 2014
-
21 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.239,00
Tedarik Zinciri, Üretim Planlama ve Lojistik Yönetimi Uzmanlık Programı 15 Kasım 2014
-
28 Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1652,00
Dış Ticaret ve Operasyon Uzmanlığı Programı 06 Aralık 2014
-
56 Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.770,00
Finansal Yönetim Uzmanlığı Programı 06 Aralık 2014
-
56 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 2.655,00
İleri Muhasebe, Bütçe ve Uluslararası Finansal Raporlama Uzmanlığı Programı 06 Aralık 2014
-
56 Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 2.655,00