Ekonomi Bakanlığı Geri Ödeme Destekli Kurumsal Strateji, Senaryo ve Butce Egitimi_EKIM2015

Yöneticiler İçin Kurumsal Strateji, Senaryo Planlama ve Bütçe Eğitimi
09/10/11 Ekim 2015 Taksim, İstanbul
(Eğitim bedelinin %70"i Ekonomi Bakanlığı tarafından iade edilmektedir.)

Stratejik Yönetim ve Hedef Belirleme

  • Yönetsel Trendler ve Yönetişim
  • Stratejik Düşünce ve Stratejik Yönetim
  • Stratejik Planlama Süreci
  • Yönetim Kurulunun Yıllık Öngörülerinin Belirlenmesi

Müşteri Beklentilerinin Yönetilmesi ve Pazarlama Stratejileri ve Talep Projeksiyonu (Segmentsel ve Ürünsel)

  • Değişen Pazar İhtiyaçları ve Müşteri Beklentileri
  • Pazarlamanın 4P'si ( Product, Place, Price, Promotion ) ve Talep Projeksiyonundaki Yeri
  • 4P'den 4C'ye Değişim Süreci
  • Ülke, Sektör, Segment, Müşteri Pareto Analizleri ve Optimizasyonu
  • Ana Strateji Matrisi ve Büyüme Alanlarının Tespiti
  • Eski, Yeni Pazarlar; Eski, Yeni, Çapraz Çözüm ve Ürünler
  • Talebi Yönetmek ve Talebi Planlamak
  • Talep Projeksiyonunda Temel Bileşenler ( Tüketici / Müşteri Beklentileri, Rekabet, Makro Ekonomik Etkiler )
  • Talep Projeksiyonunda Mikro Yönetim (Segmentler, Ürünler, Bayi, Satış Noktası Bazında Tahminleme )

Stratejik Hedeflerin Kurum ve Bireysel Hedeflere Entegrasyonu

  • Mevcut Durum Analizleri ( AS-IS )
  • Temel Stratejiler ( Büyüme, Küçülme, Durumu Koruma vb. ) ve Seçme Kriterleri
  • Ana Yol Haritasının Netleşmesi ve Senaryo Planlama ( TO BE Analyses )
  • Departman Açıklıklarının Tespiti ( GAP Analyses ), İyileştirme Projeleri ve Taahhütler
  • Senaryo Çerçevesinde Ölçülebilir Kurumsal Hedeflerin Belirlenmesi
  • Senaryo Çerçevesinde Departman Ölçülebilir Kurumsal Hedeflerin Belirlenmesi
  • Senaryo Çerçevesinde Bireylerin Ölçülebilir Kurumsal Hedeflerin Belirlenmesi
  • Senaryo Başarısı için Kurum yönetim içim ve Kültürünün Belirlenmesi
  • Strateji, Senaryo ve Hedeflerin SMARTS Yaklaşımıyla Analizi

Senaryo Planlama ve Bütçeleme Teknikleri

  • Temel Terminoloji
  • Bütçe Organizasyonu ve Hazırlık Çalışmaları
  • Bütçe Komisyonu ve Hazırlık Çalışmaları

Departman Bütçeleri

  • Satış ve Pazarlama Bütçesi
  • Diğer Departmanların S&P Hedeflerine Göre Pozisyon Almaları
  • İnsan Kaynakları Bütçesi
  • Satılan Malin / Hizmetin Maliyetinin Bütçesi
  • Brüt Ticari Kar Bütçelemesi
  • Faaliyet Masrafları Bütçesi
  • Faaliyet Karı Bütçelemesi
  • Yatırım Bütçesi
  • Teknik Etüd
  • Mali Etüd
  • Nakit Akış Bütçesi
  • Olağan Gelir Bütçesi
  • Olağan Gider Bütçesi
  • Finans Masrafları Bütçesi
  • Vergi ve Net Kar Bütçesi
  • Proforma Gelir Tablosunun Hazırlanması
  • Proforma Bilançonun Hazırlanması
  • Proforma Mali Analiz

Bütçe Revizyon Kararları
Bütçe Performans Kriterleri
Bütçe Kontrol Teknikleri

  • Bütçe Kontrol ve Sapma Analizleri
  • Bütçe Sapmalarının Raporlanması
  • Bütçe Açıklıklarının Yönetilmesi

Bilanço Okuma, Diğer Mali Tabloların Analizi ve Finansal Rasyolar

  • Kısaca Tek Düzen Hesap Planı
  • Mali Tabloların Tanımlanması
  • Mali Tabloların Analizi
  • Finansal Rasyolar
  • Kurumun Finansal Analizi ile ilgili Raporlama Teknikleri
  • Finansal Raporlama Sonrası Yapılması Gereken Eylemler

İş Planı ve Bütçe ile Şirket Yönetimi

  • İş Planı ve Bütçe Farkı
  • Yetki Çizelgesi ile Sorumluluk ve Yetkilerin Belirlenmesi
  • Bütçe Gerçekleşme Oranları ile Açıklıkları Yönetme
  • Vaka Çalışması

Stratejik Maliyet Yönetimi ve Verimliliklerin Arttırılması

  • Finansal Bilgi Sistemleri ve Maliyet Bilgilerinin Yeri ve Önemi
  • Kısaca Uluslararası Temel Rekabet Stratejileri ve Maliyet Bilgisi
  • Stratejik Maliyet Yönetimi Yaklaşımları
  • İşletmelerde Kar Planlaması
  • Fiyatlandırma Kararları

Kısaca Hedef - Sonuç Ölçümleri ve Performans Yönetimi ile Entegrasyonu

Eğitim Tarihi ve Yeri :
09/10/11 Ekim 2015 Cuma, Cumartesi, Pazar 10:00 - 18:00
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul
Eğitim için son kayıt tarihi: 05 Ekim 2015
Detaylı bilgi, kayıt ve kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Tel: 216 4112973, Faks: 216 4111393, Mail: b.kockar@rdbe.com.tr

Ekonomi Bakanlığı Geri Ödeme Destekli Diğer Eğitimlerimiz

Eğitim Programının Adı Eğitim Tarihleri Saati Eğitim Yeri KDV Dahil Toplam Bedel Devlet Desteği Oranı
Akreditif Uzmanlık Programı 02/03/04
Ekim 2015
3 Gün
21 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.298,00

Bedelin %70'i Ekonomi Bakanlığı Tarafından İade edilmektedir.

Dış Ticaret ve Operasyon Uzmanlığı Programı 10/11/17/18/24/25 Ekim
07/08 Kasım 2015
8 Gün
56 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 2.006,00
Tedarik Zinciri, Üretim Planlama ve Lojistik Yönetimi Uzmanlık Programı 17/18/24/25
Ekim 2015
4 Gün
28 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.770,00
İleri Satış Teknikleri Eğitimi 24/25
Ekim 2015
2 Gün
14 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 885,00
Stratejik Planlama ve Yönetişim Eğitimi 06/07/08
Kasım 2015
3 Gün
21 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.357,00
Uluslararası Pazar Araştırması, Pazarlama Stratejileri ve Rekabet Yönetimi 13/14/15
Kasım 2015
3 Gün
21 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.357,00
Markalaşma ve Marka Yönetimi Uzmanlık Programı 20/21/22
Kasım 2015
3 Gün
21 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.357,00
Yöneticiler İçin Kurumsal Strateji, Senaryo Planlama ve Bütçe Eğitimi 20/21/22
Kasım 2015
3 Gün
21 Saat
Titanic City Hotel Taksim, İstanbul 1.475,00
Akreditif Uzmanlık Programı 27/28/29
Kasım 2015
3 Gün
21 Saat
Rönesans Eğitim Salonları Bağdat Caddesi, İstanbul 1.298,00