Kedves baratom

Kedves baratom,

En Mrs. Denis Perman Izland, felesegul keso Engineer
Denis Perman {PhD} aki dolgozott egy olajvallalat Kuvait 19 evvel halala
elott az
2009. augusztus 22 hazasodtunk huszonnegy even keresztul nem
gyermek. Meghalt rovid betegseg utan tartott, hogy csak negy nap.
Halala elott, o az osszeg USD 10,142,728.00 dollár
a futar ceg Indiaban es ez az alap jelenleg a futar var en
folyositas a kedvezmenyezett es a legkozelebbi rokon a forrasokat.
Nemregiben, az
Orvos azt mondta, hogy nem tart a kovetkezo nyolc honapban miatt
rak problemaja. Miutan ismert az allapotom ugy dontottem, hogy adomanyozni
ezt
alap a templomba, szervezet vagy jo ember, hogy kihasznalja ezt a
penzt johiszemuen.

l vette ezt a hatarozatot, mert nincs olyan gyermek, aki orokolni fogja
ezt a penzt. Megtartottam ezt a letetet titkos ig datumot; ezert vagyok
E dontes meghozatala. Azt hiszem, nem kell semmilyen telefonos
kommunikacio e tekintetben, mert a bizalmas jelleget
tranzakcio. Amikor meg a valaszt adok a kapcsolatot a futar. en
szinten kibocsat egy felhatalmazo level a futar, amelyek bebizonyitjak,
On jelenlegi kedvezmenyezett ezt a penzt. Tehat on, hogy kuldje el nekem a
cimet, nevet, lakhelyet es a mobil.

Varjak a valaszol, es Isten aldja meg.
Mrs. Denis Perman