Re: Edició

Ignasi Tura va dir:

> josep.roca@uab.es va escriure:

> Bé, ara més pensat, sí que seria més convenient que es fes amb text de
> UNIX. El text de DOS en màquines UNIX apareix amb tot de ^M al final de
> cada línia. Tot i que hi ha programes que sí que treuen els ^M (Vim), n'hi
> ha que no (vi, per exemple). Així, si hi ha algun autor que fa servir
> aquests programes que no i edita un document que havies editat abans,
> pot trobar molests aquests ^M. Lo més segur és que el WP per a Linux
> pugui gravar amb text UNIX. Si has de treballar més amb Windows i
> el WP per a Windows no et
> [...]

hi ha una petita eina a debian que es diu 'dos2unix' i que fa de cop tot
aixo que dius. O sigui que no cal preocupar-se gaire si l'editor deixa
el retorn, si després et recordes de passar-li el dos2unix.

m.

--
Miquel Vidal            | http://mi.barrapunto.com/yonderboy
miquel@sindominio.net   | http://www.laespiral.org