Re: Suport Debian/Linux per a moviments socials?

El Thursday, 15 de May de 2003, a las 19:27:28, Quim Gil ens deleità amb les següents paraules:
> [...]
>
> Pregunta: sabeu de col·lectius debianers (o linuxers en general) que
> facin això o estiguessin interessats en fer coses així?
>
> No sé si ja existeix (a vegades el problema és de simple comunicació),
> però estaria bé convocar sessions periòdiques tipus Linux-guateque on
> gent d'aquests col·lectius puguin venir amb la torre o el portàtil sota
> el braç i anar fent conversions.
>
> Estem provant de muntar un espai de confluència d'aquest i altres temes
> per a les organitzacions activistes - http://sostenibles.net - i podríem
> col·laborar en l'organització i difusió d'accions com aquestes.

be, si ets/sou de barcelona, hi ha el col.lectiu kernel panic (d'idees
properes al que dius al principi), on no crec que sigui cap problema que
algu vingui amb el seu ordinador i se li posi Debian (si, som uns
fonamentalistes ;)), de fet no seria la primera persona

a mes a mes, de tant en tant muntem cursos i xerrades

per a mes informacio i localitzacio del local (centre social okupat Les
Naus, a gracia), podeu visitar www.sindominio.net/kernelpanic (la web esta
moooooooooooooolt deixada, pero encara hi som!)

ah! i per si us interessa, s'esta parlant amb altres grups de linux d'arreu
de catalunya sobre muntar unes jornades catalanes de soft lliure (potser us
enganyo, pero em sembla que hi ha una quedada per xerrar aquest divendres
al local, a aixo de les 7/8 de la tarda, pero no estic segur de si es dema
divendres o el dissabte... quina mala memoria tinc! XD)

> Gràcies.
>
> Quim

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."