Pregunta tonta i basica

Hola a tothom,

tinc un pII a 350MHz i 128MB de Ram amb 2 SO's (w98 i gnu/linux debian) amb
LILO per escullir.
Ara quan opto per debian, quan inicialitza em diu que el fitxer d'arxius o del
sistema, ara no ho recordo, esta danyat i que ha de forçar un xec. Quan arriba
al 100% em diu que premi ctrl+D o 'REBOOT', si no faig res es queda en mode
consola com a root.
La meva pregunta tonta es saber quina comanda hi ha per executar el mode grafic
i entrar en entorn grafic...

PD: si puc anir-he als I jocs fractals de gracia.

David Grau Serra
proqui@pangea.org