Re: programa agenda - problemes so - kernel

A Dimarts 16 Setembre 2003 23:38, Orestes Mas va escriure:

> El problema de ALSA és que només ve incorporada "nativament" al kernels
> de la sèrie 2.6. Per la 2.4 has de fer coses un xic complexes per
> posar-lo en marxa, sobretot en un portàtil, perquè els paquets ALSA de
> la woody no suporten els xipsets dels portatils més nous. Ho dic per
> experiència.

  Hola gent

  Doncs ahir els vaig compilar per primera vegada i tot ha rutllat de primeres
bufó que hi havia al paquet "alsa-source" que explicava tres procediments
diferents de com fer-ho (el que no entenc és això del mapejador MIDI).

	Ensoniq AudioPCI ENS1370

NOTA: Sols has d'assegurar-te que no te'ns carregats els controladors antics
sinó els controladors alsa es revelen. Ha!! i assegura't d'un bon suport dels
xips a la placa base (el meu "problema" actual, suposo que als portàtils deu
anar pel tros).

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca