Re: Una de SO

A Dilluns 27 Octubre 2003 19:12, Andreu Bassols va escriure:
> Osti, molt bona pregunta!

Si que es bona si..

> A mi el que em passa és que em diu que no pot obrir el dispositiu pq ja
> està ocupat...

A mi també. A més, de quan en quan, quan arranque l'xmms em diu que no pot
accedir al dispositiu de so per què està ocupat:

** WARNING **: oss_open(): Failed to open audio device (/dev/dsp): El
dispositiu o recurs es troba ocupat

i que jo sàpiga, no hi tinc res més funcionant. Pot ser el dimoni ARTS del
KDE? Algú sap com es "des-ocupa" el /dev/dsp?

--
Francesc Alted