java

(he enviat aquest missatge a Caliu per eroor, disculpeu la duplicitat)

Estic provant d'instal·lar-me el java a una sarge...

He provat de posar les fonts al sources.list seguint les indicacions de
la wiki:

http://debiancat.info/bin/view/Main/PlugInJava

-----aquesta és l línia que he afegit a la sources.list--------

# pel java
deb ftp://ftp.cica.es/pub/java-linux/debian/ testing main non-free

i no sé perquè l'aptitude em diu que no existeixen els directoris ???
(no sé com fer-ho, perquè la sintaxi és la mateixa que tinc per les
fonts de caliu:  deb http://ftp.caliu.info/debian/ testing main contrib
non-free )

Algú sap?

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la