sistema de correu en xarxa casolana II

Gràcies Lluís i Francesc.
En el missatge anterior, he oblidat dir que no tinc domini propi, i la IP ADSL
és dinàmica...funcionarà tot el muntatge si no tinc domini i amb IP dinàmica?
En els llocs on em demani un domini (recordo que en anteriors intents de
configurar algun smtp m'el demanava) ni ha prou en posar alguna cosa com
"localdomain"? o no posar res?
Quan dius de configurar un tallafoc, vols dir instalar-lo en el servidor de
correu o en unaltre màquina dedicada?
Ara tinc tots els ordinadors connectats al router, uns per ethernet i uns
altres per wifi. Per instalar un tallafoc ¿hauria de fer les conexions així:
internet->router->tallafoc->la resta?
Entenc llavors que el tallafoc hauria de tenir 1 ethernet pel router, 1
ethernet + hub o switch pels altres, una wifi per fer de punt d'accés (que
per cert, ni idea de com es configura això), m'equivoco?
Això potser s'escaparia dels meus escassos coneixements... Conseguiria el
mateix deixant les coses com estan i configurant un tallafoc a cada màquina?
(com són poques, (1 winxp, 2 linux + el servidor i un portàtil) potser val la
pena)
Per cert... tant fàcil és petar un router? tinc el de ya.com, un router wifi
adsl 11g 3com 3cradsl72, en fi, el que donen...
Potser pretenc massa per una xarxa casolana, però és que m'agrada trastejar...
ja veuràs la dona quan vegi que el correu se li està un mes sense xutar
mentre jo trastejo... ;-)