debiancat.info: ser o no ser

Fa un any proposava el projecte http://debiancat.info com a lloc on anar emmagatzemant preguntes freqüents sobre Debian per a usuaris novells.

Des de llavors uns quants hem destinat part del nostre temps (en el meu cas molt al principi, després menys, després gairebé res). :( El cas és que el projecte no ha acabat de quallar, acabo de rebre el missatge de notificació de caducitat del domini en 15 dies i... no sé què fer.

El problema no és la renovació del domini sinó el fet de mantenir o no obert aquest projecte. Si surt gent que el vulgui tirar endavant, perfecte. Si no, el tanquem sense problemes també.

interactors (qui posa el servidor, qui ha pagat el domini i qui em paga les garrofes) ofereix la renovació des serveis de forma gratuita i la possibilitat d'administrar tota la web mitjançant GForge: http://devel.interactors.coop/projects/debiancat/

La feina ha de sortir del propi projecte, però.

Quim
PS: he enviat això també a LaFarga.org a veure si per aquella banda surt algú: http://www.lafarga.org/node/view/152

--
   \|/  interactors              | qgil arroba interactors.coop
  \|/    |_ activant xarxes      | http://interactors.coop