tema spam

bones (en realitat *males* noticies...)

m'he adonat que m'han enganxat una direccio en la que fins ara no rebia spam per
culpa de que un dia vaig enviar dos emails amb ella a la llista.
aixo m'explica, d'altra banda que la direccio subscrita a la llista rebi tan de
spam...

arrel d'aixo tinc algunes preguntes:
-com puc esborrar del repositori d'emails de la llista aquests dos emails que
fan referencia al meu email personal i es poden trobar amb el google (aaarg)?
-com puc amagar a partir d'ara la meva direcció de correu quan envii emails a la
llista?
-com puc evitar que algu que em faci un reply a la llista, no li surti el meu
email citat automaticament amb el seu programa de correu sense tocar la *seva*
configuracio? (llavors el meu email tambe queda visible)

i si alguna cosa d'aquestes no fos possible amb qui hauria de parlar per
suggerir que ho arreglin?
(sobretot en el tema de no ocultar l'email en el repositori d'emails de debian)

vinga,

P.D.
per cert, merci per tots els emails sobre "servidor ssh" que vareu respondre.
m'han anat molt be :)