Re: StatistX i libGToolKit-1.2.so

* thus spake Pep Roca:

> He instalat els binaris de StatistX
> (http://www.usf.uni-osnabrueck.de/~abeyer/private/StatistX/) en debian sarge
> i al executar-lo dona el error:
>
> /usr/local/bin/StatistX: error while loading shared libraries:   cannot open
>
> Tanmateix aquests fitxer hi son:
>
> /usr/local/lib/libGToolKit-1.2.so.0
> /usr/local/lib/libGToolKit-1.2.so.0.0.94

Suposo que en el /etc/ld.so.conf hi tens una línia per /usr/local/lib
i que has executat ldconfig com a root. En aquest cas no sé què pot
fallar.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.