Re: OT) Spam.. again (II)

En/na Andreu Bassols Alcón ha escrit:

Ara el que queda pendent, és el que comentava.... *han* de sortir en pla les adreces als arxius de la web? :-( (http://lists.debian.org/debian-user-catalan/2004/11/threads.html)

SI, jo soc el que vaig començar el thread, pero ningu va dir res (a part de la laura que em va aconsellar modificar la meva configuracio del programa de correu). No se, debem ser els unics que ens molesta rebre mes spam a la nostra adreça... resignacio...

repeteixo, algu sap qui s'encarrega d'aquesta llista per poder-li comentar?? jo ja he provat amb l'adreça que posa sota totes les llistes d'usuaris de debian...
--- Begin Message --- Hi, my email isn't hided in the repositories of the list and that has given to a lot of spammers my valid address. Could somebody change that?

I am in other free software lists like agnula-users where this is option is active http://lurker.agnula.org/list/users_at_lists_agnula_org.html
and I'm very happy with it!

Cheers
MarC