Re: escriure en NTFS

doncs així perfecte, no sabia que era tant inestable l'escriptura en NTFS
(pensava que al 2.6 ja era estable, a mi no m'apareix el "VERY DANGEROUS"
quan configuro manualment un nucli), però faré com dius tu (de fet, anava a
preguntar si hi havia aquesta opció al llegir els vostres primers e-mails),
que cada sistema llegeixi l'altre (són 4 fitxers, mentre's estan provant
Linux abans de passar-s'hi).

salut!
guillem

A Dimecres 24 Novembre 2004 18:22, Josep Monés i Teixidor va escriure: