Re: Java al konqueror

no he escrit abans perquè pensava que algú respondria el que faig jo, que
és seguir les instruccions de l'INSTALL.

és tot molt mes senzill que el que heu explicat.

- baixes el paquet java independent de la plataforma (és un binari
executable)

- executes el fitxer des d'un directori on tu vulguis (el readme
recomana/usr/local). es descomprimeix el contingut (jo, de pas faig un
enllaç bla del directori creat a java, així la ruta sempre és
/usr/local/java independentment de la versió)

- afegeixes el subdirectori bin que s'acaba de crear el teu PATH(per
comprovar que el tens executa'java' des de consola)

- fas un enllaç des de l'arxiu libjavaplugin_oji.so que es troba al
subdirectori plugin al directori de plugins del navegador que vulguis. jo
el konkeror no sé on mira, però pel firefox ho faig aquí:
/usr/lib/mozilla-firefox/plugins/libjavaplugin_oji.so

i ja està

prova-ho i digues coses

fins ara

Xarx, vares dir: