Re: RAID0 SATA en un Amd64

> Merci Lluís,

> Quin és el tipus "FD"?

Linux RAID Autodetect

> No ho tinc gaire clar, encara. Al Debian Installer tinc el següent
> (secció Partition Disks)

> SCSI1 (0,0,0) (sda) - 120.0 GB ATA ....
>     #1 primary   40 MB B F ext3    /boot
>     #2 primary    1  GB    F swap   swap
>     #3 primary 100 MB    F ext3    /
>     #4 logical     4  GB     F ext3   /usr
> etc.
>
> SCSI2 (0,0,0) (sdb) - 120.0 GB ATA ...
>    FREE SPACe
>
> A SCSI2 he de reproduir exactament la mateixa estructura de particions
> que tinc a SCSI1?

Exactament, els discs podrien ser de mides diferents però les particions
han de ser iguals.

> De què serveix llavors el tipus de partició "Physical Volume for RAID"?

Quan hagis creat les particions als discs aquesta opció les marcarà com FD
( RAID ) fixa't que desapareixerà temporalment la opció de punt de
muntatge i d'altres ...

Després hauràs d'anar a "configura el raid de programari" on crearàs el
primer dispositiu md necessari escollint raid0 ( en el teu cas ) i
seleccionaràs les dos particions que constituiran la matriu del primer
dispositiu  / /dev/hda5 /dev/hdb5 , el qemu no volia pitar amb /dev/hdc
que seria més lògic ) i així successivament fins enllestir amb
l'emparellament i clicar a finalitzar, posteriorment a la pàgina principal
del particionador hi trobaràs els dispositius creats i allà podràs
establir el sistema de fitxers que empraran i el punt de muntatge ...

... i de moment mentres s'acaba d'instal·lar t'hauràs d'esperar i ja et
diré quin grub ha fabricat i tal ... ;-)