Re: DRI, Mach64... Em faig un cacau.

hola!

> escric per a exposar un problema que tinc, de concepte i després
> d'aplicació. Us explico, tinc un portàtil compaq armada de fa uns quants
> anys, i duu una tarja gràfica ATI rage mobility, que segons he trobat per

si la targeta és antiga, potser hi han els mòduls ja. però no en tinc ni idea.. ho has mirat amb el modconf?

> La qüestió es que m'he baixat de la pàgina de DRI (
> http://dri.freedesktop.org ), els binaris del controlador, dos fitxers un
> que es el comú i un altre que es el especiífic per a mach64. Fins aquí tot
> bé, executo l'instal·lador dels comuns i també bé, però al executar el
> específic per a mach64 em troba les rutes de les capçaleres del kernel, la
> ruta de les X, compila el mòdul, però a l'hora d'inserir-lo es queixa de que
> el mòdul no té un format vàlid. A algú li ha passat i sap com arreglar-ho?

podries enviar l'error que et dóna i com el provoques? fas un insmod manual, o els binaris proven d'instal·lar-ho tot d'una tacada?

> Gràcies

amb una mica més d'informació potser podem treure'n l'entrallat...

salutacions,

pau.