Re: debian i java

Hola,

On Wednesday 13 April 2005 12:06, rpb wrote:

> Umm, em pots donar un parell de pistes sobre com fer això? Agraït...

Poses la línia següent al fitxer /etc/apt/sources.list

deb http://ftp.rediris.es/debian sid main contrib non-free

I crees el fitxer /etc/apt/apt.conf i hi escrius la següent línia:

APT::Default-Release "sarge";

Si no posessis això en fer un dist-upgrade et passaria la instal·lació a Sid.
D'aquesta manera mantens la major part a testing i si vols instal·lar paquets
de Sid ho has d'especificar amb la opció -t.

> He vist que també hi ha l'sdk...
> Un dubte: tinc un amd64, amb un nucli optimitzat per ell, però no corro una
> pure64 (no hi va haver manera que s'instalés...) Aquestes versions i386, em
> funcionaran bé en aquest entorn?

Ni idea, sap greu...

> Gràcies a tots per l'ajut.
>
> Comentari "off-topic": bastant deplorable l'ensenyament de POO-Java a la
> UOC, no? sembla fet per gent que ja sap de que va el tema, un pardillo com
> jo va més perdut que un pop a un garatge...

No conec com us ensenyen...de tota manera això ho hauries de comentar amb el
professor o tutor i a viam que et recomana...potser et falta una base que
dónen presuposada o simplement esperen que t'espavilis...

Ah...i sospito que amb els paquets d'eclipse de Debian no fa falta el SDK de
Sun.

Fins ara,

Pau