Re: Telefonica tarifa plana reduïda possible?

ok, merci, i home, ja m'imagino que un cop em connecti a ells amb el
nombre en questio en aquell horari els hi HAURIA de donar igual...pero
coneixent el que foten les operadores, els seus "serveis" i tenint en
compte que com dius i com indica el mail que m'han enviat passen molt
del linux, doncs no m'hagues estranyat que m'ho facturessin i com si
fos internacional, per dir algo (i després intenta protestar.."te esta
bien por usar SO raros"?)

Per aixo em quedava mes tranquil enviant aquest mailito...la pela es
la pela! ;)

Gràcies

Jordi