Re: Wifi + linux

> Estic gastan la versió 1.2.1.0
>
> Se pot ficar en mode monitor aquesta tarja?. No ho he aconseguit.

Ja que estem en això... algú sap com la ipw2200 (Intel PRO/Wireless 2200BG)
que ve integrada en molts portàtils Acer (el meu, per exemple) es pot posar
en mode monitor? jo no ho he aconseguit tampoc. Per cert, va com una seda amb
els drivers de http://ipw2200.sourceforge.net/, excepte per això del modus
monitor.
A la web he trobat el comentari, referit a la nova versió del driver
(1.04) :"Fixed a few bugs in how monitor mode was supported (scan lists
weren't quite right)"
el que vol dir que poder-se, es pot. Si provo:

iwconfig eth1 mode Monitor

tot el que obtinc és:

Error for wireless request "Set Mode" (8B06) :
      SET failed on device eth1 ; Invalid argument.

En canvi, puc canviar a modus Managed i Ad-Hoc amb aquestes ordres...

Ricard