Re: xsane

Hola de nou,

> # Hewlett-Packard|ScanJet 3300C
> 0x03f0  0x0205  root:scanner    0660
>
> Alguna cosa falla si els permisos haurien de ser root:scanner i en canvi són
> root:root, no?

Si, el que sembla és que el problema està al hotplug, que no fa la
feina que hauria de fer, perquè si com dius el root pot accedir a
l'escaner bé...

> [...]
> # HP ScanJet 4100C
> usb 0x03f0 0x0101
> # HP ScanJet 5200C
> usb 0x03f0 0x0401
> # HP ScanJet 62X0C
> usb 0x03f0 0x0201
> # HP ScanJet 63X0C
> usb 0x03f0 0x0601
> #
> # Uncomment the following if your scanner is connected by USB,
> # but you are not using libusb
> # /dev/usb/scanner0
> #   option connect-device
>
> on no veig cap línia corresponent al meu scanner, però si funciona com a root,

Doncs el que sembla raro és que funcioni, perquè el teu escaner no
està a la llista dels escaners suposadament suportats pel sane-hp:
Això ho veuràs fent:
man sane-hp.

Jo provaria d'afegir les línies

# Hewlett-Packard|ScanJet 3300C
usb 0x03f0  0x0205
al llistat d'escaners suportats del fitxer hp.conf, igual així el
hotplug s'entera de que l'escànner que se li està enxufant és el model
0x0205.

En el seu moment també vaig toquetejar en un altre lloc però no estic
segur de si això afecta, ¿Al directori /etc/hotplug/usb hi tens algo
similar a libsane.usermap? ¿Què hi ha dins?

Marc///