Re: problemes amb k3b

> Hummm, correcte. Es que sóc una mica novatillo...

> És testing, però suposo que el problema és el mateix...

> OK, algú se'n recorda?

> No m'atreveixo, crec recordar que un cop ho vaig provar i vaig tenir un
> cacau
> considerable. És segura aquesta operació?

> Doncs a provar toquen. De fet, apart de k3b m'he quedat sense un munt de
> coses
> en el upgrade a kde4,que m'agradaria recuperar...
>
> Gràcies
>
> Ricard

Bones !!!

Em sembla ... que de moment hauràs d'afegir les fonts de "unstable" i si
vols romandre a testing utilitzar el pinning amb /etc/apt/preferences o be
marcar testing com a default release a /etc/apt/apt.conf (
APT::Default-Release "testing";).

Per cert l'aptitude darrerament i en el cas de shows entre paquets fa una
valoració del tema i et va oferint diferents possiblitats per resoldre
l'enrenou ...

Apa a disfrutar-ho ;-)