privacitat

Hola,

Aquest missatge és per a la llista en general i per als moderadors en particular.

Avui he estat mirant els arxius en línia de la llista, per a llegir missatges vells, i he vist que hi apareixen les adreces electròniques de les persones que escrevim a la llista. Per exemple, la meva aquí: http://lists.debian.org/debian-user-catalan/2005/11/msg00032.html

Voldria saber si no hi ha una manera d'evitar això, és a dir, mostrar el missatge enviat però no l'adreça de qui l'envia. Em sembla que deixar les adreces alegrement així en internet pot facilitar molt la recepció de spam, m'equivoco?

Moltes mercès! Manuel