Re: TightVNC: ERA: nx per sarge

A Dimarts 06 Febrer 2007 01:38, rpb va escriure:
> Bé, al final opto per lo fàcil, i he trobat que tightvnc té paquets
> per totes les arquitectures i equips que tinc, o sigui que m'he
> decidit a provar-lo. Funciona raonablement bé, però m'obre una sessió
> espantosa de twm. A més, la obre directament, sense passar per cap
> pantalla de login. He provat d'editar el fitxer .vnc/xstartup, però
> tot el que no sigui:
>
> twm &
>
> m'obre una pantalla gris sense res. Amb twm al menys tinc alguns menus
> i una consola. Els logs no indiquen res estrany. M'agradaria iniciar
> [...]

Et copio a continuació el meu fitxer .vnc/xstartup. els comentaris que
comencen amb *** són meus

Nota: en aquest fitxer hi tinc diverses configuracions per tal d'aixecar un
tipus de sessió o una altra segons em convingui. Només cal descomentar la
línia adient i comentar les altres.

#!/bin/sh

xrdb $HOME/.Xresources
xsetroot -solid grey
x-terminal-emulator -geometry 80x24+10+10 -ls -title "$VNCDESKTOP Desktop" &

# Per activar el gestor de finestres per defecte
#x-window-manager &

# Per activar WINDOWMAKER
#wmaker &

# Per activar XFCE4
#xfce4-session &

*** Aquest bloc era per activar una sessió de KDE 3.4 que em vaig compilar
*** directament del CVS, quan l'estable era encara la 3.3 (ho necessitava per
*** comprovar unes traduccions)
# Per activar KDE 3.4, descomentar els "export"
#export QTDIR=/opt/kde3.4
#export KDEDIR=/opt/kde3.4
#export KDEDIRS=/opt/kde3.4
#export LD_LIBRARY_PATH=/opt/kde3.4/lib