Re[2]: Afegir usuaris a samba

No, els usuaris els tinc al sistema.

Els dono d'alta amb un script que agafa el nom d'usuari i la
contrasenya d'un document.

Tindria que donar d'alta els mateixos usuaris automàticament a samba.

--
Saludos,
 David                            mailto:davidtrigo123@yahoo.es

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
Llamadas a fijos y m�es desde 1 c�imo por minuto.
http://es.voice.yahoo.com