caràcters extranys al grabar un CD

Hola

a la feina tinc que fer copies de cds sovint (metrial gràfic) per el que em
vaig fer un petit script que crea una imatge del CD i et fa les copies que li
diguis. Els cds originals solen estar grabats amb Mac i alguna vegada en
windows.

El problema que tinc es que si els noms dels arxius contenen accents, ç o ñ em
surten caràcters estranys en les copies.

Ho he provat amb mkisofs -J -r -input-charset ISO-8859-15 i en lloc de ç m'hi
surten dos cuadradets com podeu veure.

etiquetamitjape�aTT.fh9

al original també hi veig els cuadradets

m'imagino que es tema de codificació de caràcters però no endevino quin és.

algú s'hi ha trobat?