Crear arxiu de video mpg en una debian amd64

Hola :

Necessito lligar una seqüencia d'imatges i fer un video, molt elemental, ni cal so.

En un amd  de 32 ho feia molt fàcil: ordenava les imatges amb digikam i fins i tot si es volia es podia posar so.
hi ha una pestanya,  que et crea el video.

Però era necesari tenir un programa: mp2enc que va dins de les mjpegtools .

Però  per amd64  no les trobo. vaig baixar  les fonts  les vaig intentar compilar i no vaig passar del ./configure.

Ajgú  sap d'algun programa que faci el fet ?

Moltes  gràcies.

Salut

Xarx