Re: Problemes en una impressora usb amb cups i kernel 2.6.21

A Dissabte 01 Setembre 2007 07:17, Benjamí Villoslada va escriure:
> El Divendres 31 Agost 2007, drapnet@gmail.com va escriure:
x amb el valor que hi ha

> Ara recordo que amb l'echo no vaig passar un -1, sinó altres xifres que van
> funcionar.  30 n'era una.  Prova diferents valors, a veure si l'admet.
> Potser cal fer alguna cosa que ara no sé amb els nombres negatius, caldria
> mirar el Bash, del que tiro massa d'oïda.

Moltes gràcies Benjamí pel teu interès.

Amb aquest nucli l'impressora aquesta no tira!

D'aqui un temps segur que s'arregla.

Vaig amb el 2.6.18 i ja està

Salut!

JM Grifoll

--
Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian  testing