Re: Servidor d'aplicacions Debian + Impressora Local Windows.

Hola,
si he entès bé la situació, l'aplicació s'executa a Debian però vols
imprimir en impressores connectades als PCs Windows.
El que has de resoldre, doncs, és la impressió remota des del Debian a
màquines Windows.

Aquí amb putty no hi ha res a fer. Amb Xming no ho sé.

Una solució seria instal·lar el servei d'impressió LPD a  Windows i
configurar les impressores dels clients al Debian.

Aquí: http://www.sun.com/bigadmin/features/techtips/lpd_print_solaris.html
explica com instal·lar el LPD a windows.
Com configurar-ho a Debian depèn del sistema d'impressió que facis anar.

Salut,
David

El 16/09/07, Dimi <dimidmc@gmail.com> ha escrit: