Re: Actualització a Squeeze

2011/2/18  <xabi@nodo50.org>:
> On Fri, Febrer 18, 2011 12:27 pm, Daniel Elias wrote:
> ~ Què faig? Em tiro a la piscina i actualitzo? La piscina està gelada i em
> ~ fotré un bon pinyac?
> ~
> ~ Ara seriosament, he imprés el missal del Capítol 4 - Actualitzacions des
> ~ de versions anteriors, i el missalet del 5 - Problemes(¿?) a tenir en
> ~ compte a Squeeze, m'ho estic llegint i els pocs pels que em queden se
> ~ m'estan posant de punta. Algú que hagi passat victoriosament el tràngol
> ~ em pot ajudar?
>
> hola,

> [...]
Jo ho vaig fer amb l'equip de casa i dins del que cap va anar força
bé. El que passa és que tenia KDE i la nova versió consumia massa pel
que estic disposat a permetre per un escriptori, i entre això, que
tenia ganes de canviar de gestor i una mica de tot, després
d'actualitzar vaig decidir formatejar i començar de nou (portava des
de etch i ja tocava).

Ara bé, jo em preocuparia si tens serveis crítics en els quals hi hagi
hagut un salt gran en versió (això em va passar quan es va passar a la
versió 2 d'Apache, per exemple). Per tant, el millor és mirar les
diferències d'aquests serveis crítics, fer un backup (restaurar-lo per
comprovar que està bé) i posar-te el banyador.

--
Adrià
adria@esdebian.org