Re: llista de correu, trobades a Catalunya

Una única llista està bé, degut al ritme de cartes.
A alguns ens ajuda que l'assumpte porti un prefix com [deb-cat] o [duc]
o el què sigui.

D'altra banda, proposo una trobada pel diumenge 1 de novembre a Girona.
Aviat especificaria el local.

El 22/08/15 a les 20:57, Xavier De Yzaguirre i Maura ha escrit: