Re: (deb-cat) Padrins pel tram?

Fa molts anys que no creo programari privatiu ni incompatible amb
GNU/Linux; si hi ha alguna altra cosa publicada amb el mateix nom, no té
res a veure amb mi.
No l'he publicat mai, així que l'adjunto.

Crec que segueix les DFSG perquè és GPL
https://es.wikipedia.org/wiki/Directrices_de_software_libre_de_Debian

masked enough at lists.debian.org archives.
El 09/11/16 a les 09:55, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit: