Re: comunicació llista / chat Debian català

Hola Àlex,

> El que penso ara és que si algú busca "Debian català" el que li
> apareix és:
>
>   https://www.debian.org/international/Catalan/
>   https://lists.debian.org/debian-user-catalan/

De fet, apareix en segon lloc el @debiancat de Twitter, que
sembla mig abandonat i potser seria un bon lloc on enllaçar
el wiki o el que ens interessi més.

També he vist que debian.cat està registrat però no s'està
utilitzant (seria un altre lloc ideal per fer difusió).

No tinc ni idea de qui els gestiona ni amb quin propòsit.

> No sé si podré estar aquest dissabte a la trobada.

En cas que vinguis serà un plaer tornar-te a veure i sinó
espero que passis un bon estiu.

Salut!

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀