Re: (OT) subscripcions a la llista de correu (Era: Frenar bitacoles del sistema)

El 8/4/22 a les 15:18, Narcis Garcia ha escrit:
OSTRES

És un problema que, si m'equivoco de remitent, la llista de Debian admet igualment el meu correu de remitent no subscrit, i el publica amb l'adreça i tot a l'hemeroteca. Com podem estar al segle XX en aquest tema entre les subscripcions i la publicació de dades?

La subscripció a llistes de correu de Debian és només per rebre'n les respostes. A altres llistes de Debian és comú que gent que no tingui especial interès a la llista però vulgui fer una consulta puntual pugui fer-ho sense necessitat de rebre respostes a la resta d'assumptes que s'hi tracten, i normalment així ho expliciten per demanar que se'ls mantingui en còpia a la conversa per poder-la seguir.

En llistes amb un alt volum d'intervencions, és una eina molt útil per destriar un interès puntual del debat general. En el cas de l'escàs volum i l'àmbit particular d'aquesta llista, doncs certament no tant.