(deb-cat) /etc/crontab no efectiu

Salut a tothom.

Tinc un ordinador sempre engegat que necessito que es reiniciï cada dia ben d'hora:

$ cat /etc/crontab | grep -e daily
25 5 * * * root test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.daily )

$ cat /etc/cron.daily/reboot
#!/bin/sh
reboot

Està clar que les tasques diàries estan programades per a disparar-se a les 05:25h però malauradament l'ordinador se'm reinicia sobre les 07:35h No pot ser cosa de la zona horària perquè l'ordinador està establert amb la nostra (CET) i ara només tenim 1 hora de diferència amb UTC.

Estan instal·lats els paquets anacron i cron, però no pas systemd-cron.

He provat de retocar directament /etc/crontab avançant un parell d'hores la columna de l'hora, però no té efecte (ni després d'un nou reinici). He trobat que la comanda "crontab -e" és adequada per a modificar i aplicar, però em fa editar un fitxer on només hi ha comentaris i cap línia; no sé d'on surt ni on va a parar.

I ara fa poca estona em trobo amb això:
$ sudo crontab -e
no crontab for root - using an empty one
/tmp/crontab.if94Er: El fitxer o directori no existeix
Creation of temporary crontab file failed - aborting

LA MEVA CONSULTA:
Algú sap si Systemd interfereix en tot això?
Per on buscar l'origen del problema?

Gràcies.

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.