nut

Bon dia, al poble tinc una raspberry pi zero 2w y com que hi ha força
talls de llum, la he connectat a un UPS Green Cell.
Com que ho tinc tot a distància, és una mica complicat fer proves.
Ara en principi tinc programat un shutdown si el sai es troba en
bateria y a més està baixa. Suposo que fins aquí, tot bé.
El que no tinc massa clar, és que passa si s'atura la raspberry y queda
un cul o zero bateria, com es torna a engegar la raspi?

Suposo que això hi te alguna cosa a veure però no ho tinc clar.
Si torna la llum després d'aturar-se la raspi i encara que quedi
bateria al sai ???

ups.delay.shutdown: 30
ups.delay.start: 180

Salutacions